vrijdag, augustus 20, 2010

Week 33 2010 in beeld

Deze week was ik vrijwel alleen op het werk en stond ik overal alleen voor. Maar we hebben het overleefd. Maandag en Dinsdag bij een klant in Breskens. Omdat ik er voor twee dagen moest zijn heb ik daar maar overnacht in het Hampshire Inn City Terneuzen. Gewoon een bed en een badkamer met douch. Voldoende om mijn hoofd neer te leggen.


Maandag avond nog op kantoor van onze partner geweest in Terneuzen en dus daar maar een hotel geboekt. Ik ben in down town Terneuzen een hapje gaan eten bij een restaurant dat Lekker La Vie heet. Helaas veel vis op de kaart maar ik koos voor de entrecote. Was lekker maar niet bijzonder.  


Dinsdag avond laat thuis en woensdag de hele dag thuis gewerkt. Donderdag ging de reis naar Amsterdam (Rijksmuseum). Bijna de gehele dag een demo gegeven van de nieuwe versie van onze module en de issues besproken die deze update gaat oplossen. Ik kon gelukkig vroeg naar huis.

Toen ik ’s avonds thuis kwam stond mij een verrassing te wachten. Simone had de zolder behangen de schat. Ik hikte daar al een tijdje tegenop en  ik ben dan ook heel blij dat het nu gebeurd is.

Onze plaatselijke trimvereniging Quo Vadis is weer gestart met het nieuwe seizoen. Tijd om na mijn rug problemen weer aan te schuiven bij de beginners. Ging prima  

Vanavond wordt een spannende avond maar daar later meer over. 

Geen opmerkingen: