donderdag, januari 06, 2011

Mijn studie

Toen ik zo mijn dochter aan het helpen was met haar werkstuk realiseerde ik mij dat, als je dingen wilt leren je ze moet bestuderen maar ook opschrijven. Ik kan mij herinneren in de tijd dat in training gaf dat je dingen het beste leerde als je er ook over moest vertellen of ze in je eigen woorden moest opschrijven. Ik wil graag dingen bijleren. Nou voel ik er weinig voor om eens in de maand in het buurthuis een voordracht te geven over de door mij bestudeerde onderwerpen, dus daarom ga ik er maar over schrijven. En omdat ik het toch ergens kwijt moet schrijf ik ze hier maar op. Ik moet alleen nog een paar onderwerpen uitzoeken waar ik over wil schrijven. Aangezien ik uit interesse de jongste solo zeilster “Laura Dekker” volg en ik geïnteresseerd ben in het Panama kanaal zal ik daar maar over schrijven.  Ik meld mij snel weer als ik klaar ben met de voorstudie. 

Geen opmerkingen: